Over-Training Atlet

Over-Training Atlet

Pratandha Over-Training kanggo Olahraga Atlet

Hot

Tuesday, January 2, 2018

Pratandha Over-Training kanggo Olahraga Atlet

January 02, 2018 1

Latihan hardened munggah menyang awak langsing; Kondhisi iki minangka salah sijine pesaing paling akeh. Dadi yen bisa, apa sing umume ngukur nganti sabanjure?

Kaget respon sing cocok ora. Sejatine dicathet, ora bisa nyiyapake bisa nambahi kapasitas lemak. Sampeyan ora bisa nganakake sarana awak kanggo nyimpen lemak, nanging bisa uga nambah lemak ing garis tengahmu.

Nyepakake fisik minangka jinis stres sing disambungake menyang awak. Amarga kaku, awakmu ngeculake hormon sing disebut kortisol (glukokortikoid saka organ adrenal). Kapasitas Cortisol sing penting yaiku kanggo ngeculake glukosa (insulin) menyang getih saiki lan maneh saka kuatir. Bebarengan karo garis kasebut, luwih kuwatir ing awak sampeyan, kortisol bakal dibuwang maneh.

Kekuwatan tak kenal endi (overtraining) nyedhiyakake babagan kortisol, sing bakal nimbulaké tingkat cortisol sing luwih dhuwur. Luwih cepet iki njaga awak kanthi tingkat insulin sing dhuwur, sing nyelehake lemak lemak, lan ngirim lemak dadi kapasitas ing bagian tengah. Overabundance cortisol uga misahake jaringan otot, lan resisten resisten, sing minangka akibat saka invals pesaing sing nggoleki (nyedhak lemak, ora nduweni daya, lan dibuwang metu ora kanthi imajinasi sing sampurna).

Tingkat kortisol sing munggah karo ngleksanani kudu kudune kanggo sawetara sing biasa karo pemulihan. Secara teratur, masalah iki yaiku sekolah menengah lan pandhuan sekolah saiki ora entuk wektu penyisihan sing paling apik. Bisa uga tegese padha duwe program sing ora ngidini wong sing paling apik kanggo mangsa penyuluhan lan reclamation. Ing kasus apa wae, nrima mentor wis nglakoni pekerjaane, ana komponen sing beda sing bisa nyebabake tingkat push pesaing.

Kuwatir saka sekolah, pagawean, sambungan, ora ana rejekine, lan kekurangan nutrisi bisa nambah khawatir kanggo nyedhiyakake pesaing sing saben dina kepranan. Yen sampeyan wis nyiyapake kanthi hard lan ora bisa nyelehake lemak tambahan sing rada nyedhaki weteng, tumrap tingkat kortisol sing dhuwur banget.

Indikasi sing luwih nyenengake kanggo kompetisi game.

Kene sawetara pratondo saka nyawisake:

- kelainan turu

- diminish in hunger

- diminish in execution

- mundhut koordinasi

- delay recuperation

- amenore

- Tambah ing soreness otot

- mundhut bobot awak

- Tingkat jantung sing dikuatake

- Kelangan sing ora suwe

- inspirasi kurang

- ngurangi kerangka anteng (tambahan ing kontaminasi, colds, etc ...)

Nggoleki tandha-tandha iki karo pesaing minangka over-nyiapake banget eksekusi eksekusi. Nalika sampeyan ngira yen pesaing utawa pesaing sampeyan bisa nemu efek sing nyebabake nyegah, nyisihake maneh persiapan kanthi cepet lan entuk pemulihan. Yen sampeyan tetep latihan ing tengah negara iki, tingkat gaweyan cilaka lan kurang bakal ngalahake saingan sampeyan.

Elinga yen becik banget kanggo nyedhiyakake-nyiyapake luwih saka nyiapake, lan njupuk sikap kasebut ing pengaturan konfigurasi program.
Read More